21 Kasım 2016 Pazartesi

Şimdi kıymete bindi

Taşıdım hamal gibi ben kalbimi bunca sene,
Tam ona muhtaç olurken çekmiş gitmiş nereye
NEREYEEEEE????

Ah nerede vah nerede. 

Nerde bıraktım viledamı acaba?Bir gören olsa ah nerede?

Bir evde koskoca vileda nasıl kaybolur? Nereye gittiğini kimse nasıl bilmez? Üstelik bir evde tek kaybolan şeyin vileda sopası olmaması da takdire şayan. Akbilim de kayıp. Saç fırçam kayıp. Biri bu üç eşya ile ne yapıyor olabilir ki sorarım sizlere. Hepsi farklı zamanlarda lazım olan şeyler. Saçını tarayıp viledaya binip bi yere gitti desem, akbili ne diye aldın. Akbilimden ne istedin öğrenci akbilimden. Şimdi kaç gündür beni istanbul kart kullanmaya kim mahkum etti. Saçlarım pişmaniye gibi olmuşken, benim güzel saç fırçamı kim aldı? 

Bu arada bloggerda ince ince ipek gibi dokuduğum hikayeci temamdan iyice uzaklaşmış olabilirim. Mamafih bazen cidden canım çok sıkılıyor. Özellikle kaybolduktan sonra kıymetini iyice anladığım eşyalarımın ardından yas tutarken. 

4 yorum:

  1. seni öyle bir stalkladım ki, öyle böyle değil. kendimden soğuyacak şekilde stalkladım. ama değdi bence.

    YanıtlaSil
  2. iyi yapmışsın devir stalk devri artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama işte direkt ulaşabileceğimiz mail tarzı, özel mesaj tarzı bir şeyin olaydı iyiydi.

      Sil
    2. Ayd bey buradan da sorularınız varsa içtenlikle yanıtlayabilirim, kıvanç duyarım bundan.

      Sil