5 Kasım 2016 Cumartesi

Fazla Şarap

Ayemepesincır. İncirlideydim bir aksam üstü. Götümde şortum üstümde liselim. Biir geceydi buu. Ağzımda buruk bir tatz. Ağzıma kinder country soktum. Dansettim hayvan gbi. Ne siğdirdim. Siğdirdiim. İggy pop passenger çalıyourdu. Kinder country soktum yine ağzıma delice.  Muzlar vardı bir bir.  Tek tek. Ağardı bak saçlarım tek tek.
Garip bi akşam üstü, ben ve İggy Pop beraberce içiyorduk. Adam çirkindi ne yapsın. Adam gençken bile yaşlı gibiydi. LaLaLLa LALALALA. Diye şarkı söylüyordu. Beni yine hıçkırık tutmuştu. Yeni bi şarkı başlamıştı. The animalstı çalan.
Patatesli börek bence iyidir.çünkü insanın en mutsuz anında yegane dostudur. Neden mi patatesli bir bçrek? Çünkü o beni gangsterlerin elinden kurtardı. Sonra oturdum bir tabak kavun yedim. Tabağı yalamıştım. Sonra üstüne oturdum bir tabaka tütün tüttürdüm. Tüttürmek eğer tütünden geliyorsa mesela patates ile ilgili neden bir efekt yok? Pattetledim mesela.
Havada aşk kokusu vardı. Onu yazdım boşver onu. Siktiğimin gerizekalısı, ağzımda bir acı tat sokaklarda dolanır dururum. Sokaklar ben, ben sokaklarsız yapamayız. Çünkü biz gangsteriz. Okka bebenin ruhu hepimizin içinde bir parrça geziyordu.
Aşkıma karşılık bulamamıştım. Kaşığım irmik helvasız boştu. Kıçım oturmaktan uyuşmuş uyuşmuştu. Müzik niye durdu?Kaşlarımı aldım. Siigaramdan bir nefes çektim. Neden irmik helvası pişirmedin? Okka bebe on the storm.
Sevgilim başkasıyla evlenmişti. Jim Morrison başkasıyla evlenmişti. Ben de o fırtınadaki bir sürücü olabilirdim. Onun yerine şu an leblebi yiyordum. DUM dum dum. Sıçıyordum. Tırnaklarım yiyordum. Gazete üstünde lahmacun kemiriyordum. Kendini yediriyor bu namuszuz.
Götüm zonk zonk zonkluyor Jim Morrison ağlıyordu. Lahmaç on dı storm.
Kadınsız kalmıştım. Tütünsüz yatmıştım. Kol gbi sıçmıştım. Küvetten su sızıyordu. Tesisatçı çağıramadım. Dünden kalan lahmaçi gömdüm. Keşke Jim morrison da yanımda olsaydı. Seviyordum. Burnum akıyordu. Duşa girdim. Pazardan aldım bir tane. Nar yedim.
Erkeğim başkasıyla evlendi. Ben lahmaçla avundum. Bir örnek bornozumuz vardı halbuki. Benimkinin kuşağı kaybolmuştu. Skimiz taşağımıza denkti. Borudan çöp atıyorlardı.
Skimiz taşağımıza denkti.
Bizimkisi umarsız bir cenkti.
Donlarımız aynı renkti.
Şimdi ürek tırtılur.
Kadın yine sigara içiyor ya. Bu kadar.

Sonradan not: Yazarlar anonimdir. Her kafadan bir ses çıkması sonucu ne duyuldu ise o yazılmıştır. Çoklu kişilik örneği değildir. Saygılar, esenlikler, öperim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder