18 Nisan 2011 Pazartesi

güneş doğdu ruhuma

 Mor ve Ötesi'nin eskiden başka solisti vardı ne acaip.Adamın adını soyadını hiç bilmem.Ha mürvoş eve geliyomuş bu arada.Neyse türk rock gruplarına her zaman bir saygım sevgim olmuştur.Ne bileyim olmaya da bilirdi.
 Hiç bir şekilde iyi ki bu müziği dinliyorum yada şunu dinlemiyorum diye birşey düşünmedim.Bir aletten çıkan ses tınısının herkese bir anlamı var.Klasik örnek kemandır tabiki.Mozart'ın has adamlarının obuacısı kemancısı çellocusu Müslüm babuşun konserinde arkada çalsa ne efsane olurdu.
 Kadıköy güzel biryer.Yaşamak zevkli olabilir.Kadıköy'de rak grubu kurup çok acaip şeyler yapacağım.Yavuz Çetin SHAFT'ta çıkıyormuş.Ne acaip şimdi onun önünde yağlı boya tablo satıyorlar.Gerçi arada bi kımıldanmalar oluyor orada da.
 Neyse bugünlük diyeceklerim budur.
NOT: dns ayarları değiştirmek bana göre değil.Sevgilimi çok seviyorum

Çınar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder