18 Mayıs 2010 Salı

Dikkat! içiniz kararabilir.

Bu aralar çok fazla ölüm haberi alıyorum.
Aslında ne tuhaf bi cümle kurdum, tanımadığım veya az tanıdığım kişiler bunlar, ama ölüm konusu açılınca yaşama içgüdüm azıyor.
Eren babasını, Caner annesini kaybetti.
Erenin babası bize kahve yapmıştı, balkonda içmiştik, yolda gördüğümüzde de koşarak selam verirdik.
Canerin annesi " Ben bu çocuğu 7 yaşına kadar ayağımda salladım" diye bizi gülme krizine sokmuştu, Caner de "ehe ehe" diye sırıtıyordu tam da o sırada.
Tanımadığım bir arkadaşın arkadaşının arkadaşı rahim kanserinden öldü.Çok genç olması üzdü beni, çünkü ben de gencim. Sanki ben de onun yaşına gelince aynı sebepten ölecekmişim gibi hissettim. Aslında ölen kişiye üzülmenin sebeplerinden biri de bu değil midir?
Geçen yaz da Michael Jackson öldü. Ona şaşırdım baya, "nasıl ölür yahu?" diye bi süre kaldığımı hatırlıyorum. Şarköydeydik arkadaşlarla, birbirimizin yüzüne mal mal bakmıştık. Sonra ben Eren'i aradım "maykıl ceksın ölmüş" dedim. "Çok da skimde" dedi, o sırada yüksek lisans sınavlarına çalışıyodu. Haklı aslında. Bu kısa telefon görüşmesinin ardından,balkona çıktık Elif, Çınar ve Anılla.
Çocuğun biri bağırıyodu sokakta "laan maykıl ceksın ölmüş " diye. Öbür çocuk da " aa? hadi bisiklete binelim" dedi cevaben. Koskoca maykıl ceksın, şarkıları, kendisi, çocuğnu camdan sallandırması, burnu, ağzı. Herşey bir saniye içinde unutulmuş ve bütün bunlar bisiklete binme eylemi karşısında sönük kalmıştı bile. Haklı değil mi aslında, napacaktı maykıl öldüyse. Biz bile bir süre sonra saygı duymayı bırakıp, Maykıl ceksın öldi mu ıssız ajun kaldi mu diye saçma sapan espri yapmaya başlamıştık bile.
Bir kaç gün önce, okulun yan tarafındaki Haliç'e bağlı bi derede ( aslında kanalizasyon.) bi ceset bulundu. Adam kaskatı kesilmiş bi de herkes gidip bakmış aa ölü var diye. Gidip bakmadım da, anlatılanlardan baya bi etkilendim. Şaka gibi ya, her gün yanından geçtiğim derede bi adam can çekişerek boğularak ölmüş.
Peki, Ronnie James Dio sen neden öldün? Nooldu sonisphere hayallerimiz. Ne kadar da bencilce.
"LOS ANGELES - Heavy metal müziğinin ünlü ismi Ronnie James Dio (67) öldü. Eşi ve menejeri Wendy Dio, Houstan hastanesinde tedavi gören ve mide kanseri rahatsızlığı olan James Dio'nun öldüğünü açıkladı. Ronnie James Dio, kendi kurduğu Dio grubunun yanısıra Black Sabbath, Rainbow gibi grupların da vokalistliğini yapmıştı".
Aşırı bi Dio fanatiği bile değilim, ama çok üzüldüm..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder